Kinda kind?

Igår: Jag, Cornelia och Ronja ligger ute i "vår" park och solade. Jag gick in för att dricka svalkande i hettan.
s- Hur går det med pluggandet? Får du något gjort?
r- Nej, det är så mycket folk här!
s- Men vi är ju faktiskt ute...
Imorse:
s- När ska vi åka till Norrtälje? Ska vi åka ikväll till fredag då?
r- Nej, asså jag har så himla mycket att göra.
s- Jaha, men du sa faktiskt att vi skulle åka idag och jag måste veta det innan jag går till skolan...
r- Jag kan inte svara på det nu! Kan du inte bara sluta tjata?!
s- Meh... Du sa att vi skulle åka idag typ förra veckan och att du vill åka dit.
r- Jag kan inte för jag har skola!
En minut senare:
s- Jag måste gå till skolan nu...
r- Jaha. Sitter framför datorn.
s- Hej då... Inget svar. Viskar. Jag tycker du är dum. Stänger igen dörren.
I eftermiddags: Jag är inne i stan med Cornelia, Klara och Anna. Ringer hem.
s- Jag har köpt en present åt dig.
c- Nej! Inte åt honom. Han är ju så sur hela tiden!
r- Vadå? Har du köpt kläder? Jag vill inte ha kläder!
s- Nej, jag har inte köpt kläder. Jag har köpt något som jag vet du blir glad av.
r- Jaha...
_
Med andra ord finns en liten suris över skolis här. Men jag är snäll flickvän... Ibland.
_
Presenten btw var denna: http://www.simonscat.com/regionselect.html Så rolig!
_
På fredag ska jag till Blidö med min papa och min bror. Inte surputten!1


Kommentarer
Postat av: Anonym

nusse ´det är inte lätt när killar har "pms" heller :P

Postat av: em

Haha vilken tur royis har som har underbara dig

2010-05-20 @ 16:25:33
URL: http://fabem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback