kamera!

Assåå nu skulle jag ju vara duktig och fota lite. Anledningarna till att det inte blir så inom det närmaste seklet är pågrund av:
  • royans kamera har pajat & "vår" försäkring på den kommer sega duktigt mycket!
  • jag har ingen kamera
  • jag har en mobilkamera från 2005
  • royan är väldigt försiktig med sin ifön
  • jag har inga pengar till en kamera
vi hyrde iallafall tre filmer idag i Hammarby Sjostaden.
  1. the informant
  2. the men who stares at goats
  3. vägen
jag valde 1 & 2. royan valde 3. hur tråkig låter inte den filmen likosm. vääägen. en lååång & sandig väg... as tråkigt. the men who stares at goats. jag behöver inte ens se filmen. jag skrattar redan ihjäl mig! haha! sitter & tittar på getter! kan det bli tokigare än så? the informant måste jag för att det är matt damon. har blivit lite kär i honom sen jag fick reda på (tio år sen) att han är gift med en helt vanlig svensson (amerikan såklart). eftersom jag gav upp mina skådisdrömmar så hoppas jag lite på att någon hollywood hunk med stort hjärta ska älska mig (betala hus, kläder osv & ta med mig på partyn så jag kan ragga på andra hunkar). I knowsi, min filmsmak rockar fett!!
_
Kom nyss hem från en pedagogträff med hela enheten. Var dock den enda studenten där... Menmen nu vet högsta hönsen mitt namn i allafall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback