Tussig

Var och lämnade blod igår. Vet inte om det är psykiskt men jag mår piss. Igår kväll låg jag framför tv:n och snyftade efter Roy, som btw låg i sovrummet och spelade spel på sin Iphone och kunde Absolut inte komma och tussa mig. En som är en snäll en är Cornelia. Ska på en föreläsning om nånting-nånting och vi ska gå och äta något innan. Okej typ en macka och ja, jag hade nog klarat av att handla en macka själv. Men stöd är bra. Roy sa iochförsig i telefonen att jag ska ringa om jag blir sämre och att han ska laga mat och köpa godis åt mig. Tack!
Jag valde en nalle igår. Jag trodde att Roy skulle bli sur för att det inte blev någon bra sak. Men han gick bara fram och kramade mig.
Varje morgon jag är hemma ensam med kissarna så ligger alltid Lillen och sover. Hon är så söt. Uppe hela natten och biter på sladdar och klöser mig i ansiktet för att jag ska kela med henne men när jag väl går upp så går hon och lägger sig.
Ser relativt fräsch ut.

Kommentarer
Postat av: jen

hehe ja, nyfiken och vill bara slå på tangenterna :D

Postat av: Spiderchick

ser väldigt fräsh ut tycker jag =)

2010-03-05 @ 22:21:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback