Student

Idag efter skolan bumpa jag in i Corni så vi gick och fika utanför Biblioteket. Vi satt och stressade upp varandra angående skolskiten. Eller det var mer jag som ställde tusen frågor, som jag själv besvarade, och jag som skakade benen så de höll på att flyga av. Jag gick efter det upp till Biblioteket och satt och skrev riktigt ordentligt. När jag är stressad över något så gör jag det på en gång. Jag skjuter med andra ord aldrig upp något som är jobbigt osv. och helst så skjuter jag inte upp något som är roligt heller.
_
Jag är en student och jag gillart! Riktigt roligt att lära sig nya saker och jag känner mig som en Bob fyrkant som bara suger åt mig all lärdom. Just nu sitter jag och tittar på kurser inom Astronomi, något som jag skulle tycka vore riktigt intressant. Det finns kvällskurser inom astronomi för lärare och kvällskurs inom astronomi som översiktskurs. Någon som är sugen på att gå en astronomi kurs på 15 HP är det bara att hojta. Najsigt!
_
Jajaja, plugg, plugg och plugg... Kanske hoppar på en kombination kurs för tyska och astronomi när jag är klar förskollärare så jag lär mig ännu mera. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback