Shoeze?

 

 

 

 

Överst: Från Circa i den otroligt sällsynta vackra färgen Blush.

Mitten: Från DC i en lite sötare men ändå coolare tappning.

Nederst: Från Adidas. Väldigt hmm, originella. Fräscha.

 

Jag vill ha Adidas men eftersom Royan endast kör med Adidas så blir vi lätt "paret med likadana skor".

 

Hade tappat bort/har tappat bort hemförsäkringsgrejerna och letade igår i pärmen med papper efter dom. Under bokstaven R hittade jag gamla fakturor från Junkyard. Är förvirrad huruvida jag trodde att det hete Runkyard eller att jag bara har lagt in fakturorna på en opassande bokstav.


Kommentarer
Postat av: bellla!

vi var på en tjejkväll , det är många som har bärbara så vi tog med dom och myste lite, tittade på film ! kram !

Postat av: Johanna

ja diskreta tatueringar är de snyggaste =)

2010-03-23 @ 15:21:04
URL: http://johannasstil.webblogg.se/
Postat av: simone

De sista är riktigt snygga! :D

2010-03-26 @ 16:32:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback