Hopp, hopp, hopp-aaa

Vaknade vid klockan nio efter en helt underbar natt som bestod av att jag inte vakande en enda gång. Alla andra nätter så vaknar jag minst tre gånger av Lillen som vill kela och två gånger av att jag håller på att pissa på mig. Men inte inatt inte. Ultranajsigt!
_
Pluggade lite... retade Royan lite...
_
Sms:ade lite med grannen om utgången imorgon, vilket resulterade i att hon kom förbi på min tvätttid med en kladdkaka. Hon skulle komma ner med en kladdkaka hur som helst (hoppas jag) men hon var tvungen att tvätta och jag hade en tvätttid men ingen tvätt. Så fika och tvätta tillsammans blir förhoppningsvis vår thing lixom. Får bjuda tillbaka på kaka (eller kaká, hehe, mohahaha) någon dag. ;)
_
_
Satt framför datorn och segade lite och eftersom vårt internet är på någon sorts sista vers (de håller på och fixar) och det stänger av det hela tiden så lyssnade jag igenom élá musiká.
_
Resulterade i detta:
_
_
Alltså jag har lyssnat på den för toklänge sen. Kan påpeka att jag avskyr den där låten som samplar henne. Taskmört är vad han är! Men iallafall så varje gång jag lyssnar på henne så får jag tokcraving efter WoW. Helt sjuukt är vad det är. Tror att jag måste bita tagentbordet och klättra på väggen! Mina fingrar får ett eget liv och mina ben vill springa upp och göra värsta impro karate moves! Som sagt sjukt! Ingen vill se mig när jag lyssnar på denna låt helt enkelt... WooooW! M Å S T E   S P E L A  W O W!
_
_
Om jag skulle prao i ett band (förutom det absolut självklara valet, Saosin. Som jag btw aldrig skulle kunna prao i för jag skulle svimma om jag ens såg dem i real) är typ The used. Skulle sjunga denna låt och lira trummorna:
_
_
Såhär het var jag när grannen var över: Mina långkalsonger i bambu och mitt (lite) genomskinliga linne.
_
_
_
Nu ska jag göra tvåhundra situps och göra mig fin för finbesöket ikväll av käraste Cornelia.
_
Som Royan kläcker ur sig vid icke passande tillfällen. GLHF!

Kommentarer
Postat av: stina

Hej =)

Vad är din åsikt om lätt klädda bilder?

Läs, titta och kommentera gärna min blogg. Kram på /Stina <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback