Fredag

Precis hemkommen från Ronja. Det var Ronja, Klara och Cornelia som förgyllde min fredagskväll. Lite myspys sådär.
_
Imorgon så ska jag och Cornelia titta på schlager. Och jag har inte sett ett skit. Men har bestämt mig efter mycket om och men (har inte hört någon låt) att heja på Salem. Mest för att han är coolis!
_
Ronja ska titta förbi efter jobbet också. Och Emilie ska sova här imorgon, fast hon ska inte med ut. Cornelia ska sova här imorgon, hon ska med ut. Jag och Cornelia ska ut och hon ska sova här.. Ronja ska äta middag och titta på schlager (förhoppningsvis). Emilie ska sova här... och inget mer. Stööört rolig helg asså!
_
Om jag hade varit singel (och då syftar jag på att jag skulle ha en egen lägenhet) så skulle det kanske vara såhär varje helg? För er som undrar så är Royan i Norrtälje. Cornelias bf är i Thailand.
_
Omg! Jag ska sluta bloggis nu för jag har druckit liiite för mycket vinis. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: r

mycket annorlunda för oss bägge, om bättre är frågan..

2010-03-13 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback