Sommardag!

Bad, vin, sushi, sol och ny kamera. Kan dagen bli bättre? Japp, för Royan kommer hem med marabou mjölkchoklad strax efter tolv. Vi hade ett tjafs i eftermiddags om tvätten. Jag är absolut ingen jobbig bråkflickvän. Dock så är jag en aning manisk med att Vi ska göra som Jag vill. Om Jag vill tvätta så ska Vi tvätta. Inte sitta och pilla på sin dumburk medan den icke-jobbiga-bråkflickvännen tvättar.
För fem minuter sen i telefon.
R- Är du fortfarande sur?
S- Kanske det kanske. Är du fortfarande sur, arg och bitter?
R- Nej, det gick över rätt så fort. Vill du ha något?
S- Ja, choklad är jag sugen på.
R- Vad händer om jag fixar det åt dig?
S- Jag förlåter dig.
R- Ja! Det låter bra.
Till berättelsen hör också att Royan slutar jobbet klockan 2400. Ingen butik öppen. Men det ska ni veta, att om han fixar det då jääävlar!! ;)
Bad, vin, sushi, sol och ny kamera. Kan dagen bli bättre? Japp, för Royan kommer hem med marabou mjölkchoklad strax efter tolv. Vi hade ett tjafs i eftermiddags om tvätten. Jag är absolut ingen jobbig bråkflickvän. Dock så är jag en aning manisk med att Vi ska göra som Jag vill. Om Jag vill tvätta så ska Vi tvätta. Inte sitta och pilla på sin dumburk medan den icke-jobbiga-bråkflickvännen tvättar.
För fem minuter sen i telefon.
R- Är du fortfarande sur?
S- Kanske det kanske. Är du fortfarande sur, arg och bitter?
R- Nej, det gick över rätt så fort. Vill du ha något?
S- Ja, choklad är jag sugen på.
R- Vad händer om jag fixar det åt dig?
S- Jag förlåter dig.
R- Ja! Det låter bra.
Till berättelsen hör också att Royan slutar jobbet klockan 2400. Ingen butik öppen. Men det ska ni veta, att om han fixar det då jääävlar!! ;)
Min första kamera ever! Lite märkligt I know. Men i sommar vill jag gärna ha en egen kamera. Rosa och skitbra. Höll på och tappa den några gånger idag men den lever och frodas.
_
_
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback