hickhosthickhost

Jag har hicka. Varje gång jag hickar så tokhostar jag. Mina grannar älskar mig säkerligen. Hickhosthosthosthickhosthost nonstop i en halvtimme.
_
Royan kom faktiskt hem med choklad till mig klockan halv ett igår natt. Jag var helt lyrisk och tokpussa och krama på honom.
s- Berätta hur du gjorde för att få tag på chokladen?
r- Det är hemligt. Men jag gör allt för dig.
s- Jaja! Berätta nu.
r- Jag handlade på... dadadaaa bensinmacken!
s- Mäh! Är jag inte värd mer än en bensinmackschoklad?! Du är inte förlåten. Du är för alltid oförlåten... snyft.
_
Som sagt är jag sjukis. Eller jag har haft en asajobbig rethosta i en vecka. Åh, måtte jag bli frisk tills på måndag. Vi åker till Kottland på måndag och vore roligt om man kan få vara frisk på semestern lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback