pepp

Ska snart promenera iväg mot SB och inhandla en box. En vit box ska det vara tydligen. Funderar då starkt på att inhandla flaskor så jag kan få mitt röda vin. Ska bli spännande att se hur jag reagerar där bland vinhyllorna. Har tagit på mig min bekvämafinblåsa. Den är snygg och jäkligt bekväm, som det ska vara. Glittrat hela(!) mig och puffat håret.

Royan frågade precis om jag satt och avreagerade mig om det som hände mig idag. Men nej, jag skiter i att beklaga mig över dårar i Storstan. Alla vet redan hur jag känner över Sthlm. Ett sughål!

Men detta sughål är dock trevligt att bo i då det vankas seriös utgång. Nice är en underdrift.

Tjoo! Hörs väll genom nattbruset sen.

Kommentarer
Postat av: Mackis

Najsi =) Hörde att det blev lite vin-pimplande hos Kornet å Ronja, men säg mej var man kan ha seriös utgång i sthlm? Dit måste vi gå när jag kommer tebax ;)

Postat av: sötast

asså det serisöa vinpimpalandet skedde ju faktsikt hemma hos sanna is tan och det diktiga utgången blev till 90´s.

2009-03-07 @ 02:03:47
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback