Mitt liv.

Mitt liv har just denna vecka kretsat kring eximination och jobb samt en himla massa diskusskioner med min sämre halft. Eximinationen är helt ofattbart icke förklarat för mig och det innebär att min kära seminarieledare kommer få in en ofärdig och kanske ganska oseriöst skrivet dokument. Jobbet har mest uppehållit mig under helgen och dämed ger jag ytterligare en förklaring till den ofärdiga eximinationen. Diskussionerna med min... bättre/sämre (välj själv) hälft har mestadels rört det populära ämnet om att "inget händer i vårt förhållande". Varpå därefter följer någon sorts tävling om vem som hittar på mest saker/ vem som är tokigast/ vem som är tråkigast osv. Ett flertal pokaler delas ut under en tyst stund eller under morrande med ihopbitna tänder.

Har lovat Maja att säga att det var roligt i fredags och att Maja måste göra om samma sak igen någon gång. Och att Maja var väldigt söt i fredags och att Maja faktiskt som förklaring hade åkt skidor sen sex på morgonen. Och att Maja... ska flytta till Göteborg och det vill jag också btw efter att ha dreglat över Timo. 

Nu ska jag tydligen krypa ner hos min andre hälft och sova (jag blir lite snällare med framfarande ord framför "hälft"märker jag). Jag vill ju spela! Whuuaaa!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback