Ha! Trodde jag ja!

Det är inte roligt när man känner sig snuvad och lite lurad. Jag kan säga att innerst inne trodde jag att allting var bra och att det skulle fortsätta fram tills min utbildning är klar. Men den senaste veckan har varit helt knasig. Kanske överreagerar jag, för allting löser sig ju alltid ändå eller kanske är det alla andra som borde reagera. Kanske ingen orkar bry sig eller kanske går alla och viskar med sina förtroende visk-kompisar. Alla viskar om samma sak. Det tror jag.

Trodde jag skulle få börja längta idag. Kände under föreläsningen hur det spratt till i kroppen och jag log för mig själv. Men det är den enda gången jag fått den känslan. Allt har bara varit rent skit annars! Jag vet att vi kommer att komma iväg men nu krånglar Roy också. Inte Royroy utan Roys administrativa. 

Nog om det! Även fast det är det som kretsar kring mitt liv just nu i mycket hög grad.

Önskar att solen kunde lysa lite på mig nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback