ger mig in i debatten.

Håll er nu hårt i hatten allihopa! Skulle nämligen bara vilja kommentera en av alla många otroligt löjliga debatter. Men just denna fick mig att inse hur jag ställer mig till olika humorformer. I ropet just nu är roasting.

Som jag anser att alla politiska korekta helt underbara människor inte ska uttala sig om.
Vi vet vad ni tycker. Ni tycker det är mobbning. 

Men om detta kan skänka skratt till 45% av befolkningen så tycker jag att man inte behöver bry sig. Om du blir mål för detta av någon kompis mot din vilja så ge dom en smäll på käften. Då lär dom få sig ett ordentligt garv och du kanske lär dig uppskatta denna typ av humor.

Ska sova nu efter en lång dag.
Sov två timmar, pluggade i sex timmar, storhandlade i två timmar och fightat för min rätt i fem timmar.



Såna här äckliga larver bodde på träden hemma hos pappa för några år sedan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Random much med larverna...?

Postat av: sötast

haha! yeeeees.

2009-03-05 @ 11:49:38
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback