Det spritter!

Det är snart vår och idag på hemvägen från förskolan så lös solen så skönt i ansiktet. Mötte Corni på tunnelbanan borta i Kärrtorp och vi stod där på perrongen och jag kunde knappt se något. Så jag fick ta mitt flingpaket Kellogs redbarries framför fejat för att inte bli till dusk.

Helgen spenderades i Norrtälje med schlager och Mobergs för hela slanten! Var väldigt mysko att träffa my polers hos Emilie i Norrtälje. Det var ännu konstigare att se en mysko fullis Emilie springa runt som värsta illern (otroligt osmidig) på dansgolvet och överallt och ingenstans. Men Corni och jag dansade dansant över dansgolvet i någon sorts showmusikal disco dans.

Har spenderat denna kväll, denna tisdag kväll med halsbränna samt resletande. Och ja, I´ve found it. Och ja, det kommer nog inte bli något av det. Önskar väldigt långt innerst inne att jag spenderade mitt liv tillsammans med någon som hade någorlunda samma drömmar som jag har. Men nu är det som det är och jag får helt enkelt hoppas på det bästa och att han inte chikar ut nu. Jag vill ju faktiskt vara med honom och ingen annan!

Peace my homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback