Next stop: Kottlandet!

Efter en vecka med regn och rusk och lera och kyla, ja jag tyckte det var kallt i Hultsfred, ganska så kallt iallafall, så drar jag mot lite varmare bredgrader. Enligt tidningarna ska man dra till Gotland om man vill ha sol. 

Stackars Emilie fick halsfluss och var asskabbig hela festivalen. Känner mig själv ganska tom i skallen. Första ordentliga sömnen avbröts av ett alarm. Det kliar lite i hårbotten också... 

Jaja, bara så alla vet så lever jag och ska dra vidare på mina semesteräventyr. And that´s it!

  

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag hörde om Emilie, nusse! Men hoppas du hade kul iaf :) Vi måste ses när jag kommer hem sen, har du fortfarande semester om en vecka? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback