stunden.

I denna stunds hetta måste jag passa på att klargöra att jag, personen som uppdatera denna blogg med oftast onödig fakta om en människas liv har kommit fram till en sak. Vet inte om det stämmer, men jag får väll printa min teori och läsa den någon annan dag så stundens hetta är som bortblåst.

Jag tolerar inte folk som är "lyckliga". Människor som är lyckliga, men man kan genom ett flertal faktabaserade informationer förstå att så är inte fallet. Jag älskar dock riktigt lyckliga människor. Blind kärlek (från båda parterna), framtidstro eller självförtroende är oslagbart!

Jag står inte ut med folk som ska trippa runt på tå kring ett hett ämne. Om det finns ett problem som mer än en person upplever som ett problem ska man reda ut det på en g. Innan Sofi säger något elakt och vänskapsrelationen är förstörd för evigt.

Jag får krupp på människor som tror de är något. Självförtroende och uppnosig/kaxig/glidare är INTE samma sak. 

Kan konstatera utifrån denna fakta... att jag... nog ska gå och lägga mig... och aldrig gå upp... fören Royan kastar setnar på fönstret. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback