sov sött.

Sitter framför datan och ger några väldigt odiskreta hintar om att min älskade gärna får stänga av Tv:n och lämna rummet. Jag vill bara sitta själv ett tag och lyssna musik, spela spindelharpan och varva ner.
 
Efter ett tag går han iväg och leker med sin mobil i sovrummet. Efter att ha lyssnat igenom samtliga alarmsignaler hundra gånger går jag och stänger sovrumsdörren om honom. En minut senare står Sessan och krafsar på ytterdörren. Tar henne runt magen, öppnar sovrumsdörren och lägger henne bredvid Roy och mobilen. Jag har ett tålamod och det är just nu väldigt kort.   

Jag älskar allt som är indie! Indiepop, indiekläder, indierock, indiefilm, indieserier, indianer, you name it! Näääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää... inte indianer! Toka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback