solterapi goes bastu.

efter att ha vaknat av ingenting så åt jag frukost och gick mot busstationen. på bussen hamnade jag på solsidan men det gjorde inget för det var pågrund av det jag fick min solterapi. riktigt varmt och skönt blev det. fast lite jobbigt varmt blev det på slutet av bussresan då kylaren braka ihop och bussen, rent temperatur mässigt brann.
 
ser mucho fram emot helgen. på fredag klockan prick, typ vid femtiden så ska jag skaffa eget account. jag och roy ska då spela hela helgen lång. med undantag för middag med innerkretsen på lördag. denna middag anordnas då corni ska visa magen på lava och ingen vill jue missa det. kvällen avslutas med någon form av utgång. i helgen ska jag, mama and mormor även kolla upp olika spaanläggningar.

en liten odd sak är mitt blodvärde. de ringde från det ställe där de kollar igenom blodet så att man kan bli blodgivare. och jag har tydligen väldigt lågt blodvärde. när hon sa det så började jag babbla om mitt blodtryck som är väldigt lågt. jag visste inte ens att man kunde ha lågt blodvärde om man är helt frisk. hon sa att jag måste gå till vårdcentralen. men jag vet inte om jag orkar hålla på. jag är ju pigg och frisk, så det var nog bara en engångs grej.

snart är klcokan 1600 och då kommer sofi att ha exakt 48 timmar på sig att svara på tre frågor och skriva en examination på 1800 ord med oxford som referensgrej. hmm... kanske ska strunta i att äta och dricka i typ ett dygn, sen gå till vårdcentralen och säga att jag mår bra osv. när kan jag strunta i examinationen pågrund av att läkaren kommer säga att jag måste ta det lugnt och blabla. skit bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback