redovisning plus ett liv.

Ja, idag ska vi redovisa vår VFU-rapport. Jag trodde jag skulle vara värsta nervös men jag känner mest att det ska bli intressant att höra alla andras redovisningar. Skulle även ha tränat idag men efetrsom vi ska åka till Norrtälje så krockar allting och träningen blir lidande. Men ingeeeen fara på taket!1 Sofi ska träna torsdag och onsdag istället.

Sen nu till det lite viktigare. I helgen ska jag skaffa eget account så mina (vet inte om Roy vill, men det vill han säkert) planer inför min lediga helg är att spela så mycket som möjligt. Roy får använda sin laptop och jag använder min stationära så blir det skit bra! Så kan han hjälpa mig genom att springa bredvid mig och heala mig. Då kan jag göra lite svårare quest också så att jag får bra xp. Men whatever!

Ska dra till gullmars nu i min väldigt bohemiska klädsel och luggfläta! bajsnajsbajsnajsbajsnajsbajsnajsbaaaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback