Looking for... Aight?

Har haft en riktigt förjävligt välbehövlig slappardag idag. Vaknade klockan fyra imorse nämligen, för att ta mig till inventeringen.
Jag har tänkt på en sak en arbetskollega sade till mig vid den fina och otroligt jobbiga hyllan på Hälsa och Skönhet, som btw blev klar sist i hela butiken. Hon nämnde nämligen, att skit i skärselden. En evig inventering skulle vara det ultimata helvetet! 

Sofi stämplade ut prick 12:00. Det var inte planerat men kändes fakstikt inte helt fy skam att gå och kolla på hårfärg medan folk fortfarande står och räknar hårklämmor och diadem... Jo lite fel var det väll kanske. Menmen jag tänker inte jobba över då 180 personer har fått gå hem redan.

Men som sagt tre filmer senare, inget godis (en himla massa läsk dock) och gos med kissar och Royan har fått mig tillbaka till mitt vanliga fina jag.

Tänkte nämna Nyår. Men har inget spec att säga... Allt var okej. Tycker bara att det är tråkigt att mina kära vänninor känner av ålderdomens trötthet.










Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ålderdomens trötthet? Vem syftar du på? :P

Postat av: sötast

jag syftade nog på alla de som gick vid ett tiden efter att ha sovit sen kvart över tolv. :P

2009-01-04 @ 20:15:19
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback