hade inte tänkt...

blogga men när det händer något så kryper det i fingrarna på mig! Jag har bokat till kung Timo så nu har jag något stort att se fram emot. Mycket trevligt!

Nu ska jag antingen lura Roy eller locka med mig någon annan till Billie the vision and the dancers... känner dig träffad?

Har spenderat dagen med att plugga och jag känner mig mucho nöjd. Så nöjd så att jag mitt i allt pluggande och tentaskrivande installerade Wow. Som tur är så verkar den sega, eller snararen så segar den otroligt mycket. Spelandet kommer därför att skjutas upp till den redan angivna tiden.

Roy sitter och gormar i köket... nånting om att internet inte fungerar. Nähä, inte mitt problem att du snålar på bredbandet. Jag var här först sa jag och om jag vill ladda ner och surfa så gör jag det!


En sista fundering är runt min träning. Jag hoppas verkligen att Ki- balans motsvarar den förväntningen jag har. Skulle vara så skönt med en smidighets liknande yoga träning då jag inte vill ha en muskulös eller egentligen fysisk stark kropp utan en smidig och lätt kropp.
 







Peace out homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback