fredagsmys...?

Efter att ha ignorerat Roy i ett antal timmar, runt åtta avsnitt så kunde jag inte hålla mig längre. Kan bli väldigt ledsen när han sitter framför datan och nickar på huvudet åt mina sentimentala monologer. Såna tillfällen resulterar oftast i att jag sitter med näsan in mot väggen så länge som möjligt.

Men neeeej, jag klarade inte mer än de åtta avsnitten jag maratonwatchat. Denna serie är absolut magnifico! Tres bien oui! Någon gång under de gångerna jag skrattade, grät, skrek och gömde mig under filten "råkade" jag nog ropa på honom. Allt förlåtet bara för att han ska intressera sig i serien.


 

Btw jag skulle nog trada bf för att få superhunken Logan Echolls att bli min. Bara min! Grrrrrr! Give me!

Kommentarer
Postat av: sötast

< mjauuuuuuu >

Postat av: royan

mjeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuu

2009-01-23 @ 23:46:42
Postat av: Mackis

Vilken serie är du inne på nu? Själv har man råkat fastna för GossipGirl, trodde aldrig det skulle ske faktiskt...=P

2009-01-24 @ 18:53:23
URL: http://woodbog.blogg.se/
Postat av: sötast

men guuud. gossipgirl är faktikst i en klass för sig. trodde inte jag heller skulle falla för den serien men den är cool. jag tittade precis klart på veronica mars. nästan det bästa jag sett!! ... efter buffy. hoppas allt är bäst!

2009-01-24 @ 21:40:05
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback