utmanad.

tihi! tycker faktsikt detta är ganska roligt. men jag är förövrigt jävligt trött och helt jäkla brainwashed av vinyl 107.??.



1. Gå in i mappen "Mina bilder".
2. Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Utmana några stycken nya att vara med.
5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Klara

Erik

sen har emilie redan utmanat resten och/eller så bryr jag mig inte just nu.




jaha... var väll en fin bild på MIG för cirkus tre år sedan. såå jäävla tråkig.







Kommentarer
Postat av: Erik

Klart!

Postat av: Mackis

LOL, jag antar utmaningen, å gissa vem som är på bild?

2009-02-19 @ 20:59:35
URL: http://woodbog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback