pust

vaknar klockan tolv av att farmor ringer. helt perfekt. jag studsar efter ett mycket givande telfonsamtal upp ur sängen och sätter genast igång med städningen. sedan drar vi och köper pizza. men då måste vi gå därifrån för jag mådde lite illa.

igår mådde jag också illa. hela dagen faktiskt. 

började dagen med att ligga och vagga fram och tillbaka i sängen medan jag mantrade "ta bort, ta bort..."  i typ två timmar. sedan tog jag tag i det och gick en två timmars premonix på isen och då försvann det självklart. framåt kvällen njöt vi allihopa av en middag med vin och drinkar och jag kände mig på topp då. sen rasade det!
åhujamej vad det rasade!

efter att anna ringde och berättade att folk hängde kvar på fiket jäääätte länge och att hon skulle komma senare än vad "vi" (jag) hade planerat så gick jag i offmode läge. sen ringde cornelia och sa att hon inte vill följa med ut och jag blev nästintill apatisk.

gick ut och rökte, tog en kopp kaffe, åt kladdkaka och drack två glas vin alldeles för snabbt. nä, då är det plötsligt okej att ringa och säga att man kommer hit! anna är här på ett kick (i min värld), daniel och simon dök bara upp och cornelia skuttar in som värsta "hej jag är cornelia och jag jäääätte glad" .

det blev för mycket. för de som har hört kristers program om "hur det bara kan bli för mycket ibland"  fattar vad jag menar.

men väll framme på... tvekar att säga det högt... hosthusethost så blev jag pepp party. som det ska vara! 



  

Kommentarer
Postat av: Em

du e utmanad

Postat av: Anonym

du är knäpp ärnst!!! röj på lördag. yes.

2009-02-16 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback