onsda(på)G

på G= ölintag under kvällen samt film, plugg och träning under dagen.

Kan börja med att säga Grattis Corni! ...yes. din gamla kärring. men inte lika gammal som Anna, OMG! Där kan man snacka om gammal.

Fick precis ett avbrott av telefonsnackande i en timme från min film. Dark City. Var helt okej men nu orkar jag inte se slutet och jag tyckte den var relativt seg... och mörk och seeeeeg.

En annan sak som är seg är en annan sak. Egentligen skulle jag nog bara ha tränat bort min frustration men kändes ändå bra att jag tog upp det och att vi pratade om det igår. Bara för att något är jobbigt ska man inte undvika det. Nu känns det bättre och jag hoppas att han förstår hur viktigt det faktiskt är för mig att han vet om det. Ingenting jag tog upp bara för "att".

Men samtidigt har jag pratat om det ändå från början och aldrig har det skett någon förändring. Det ska inte ske någon förändring, för det vore fel om någon skulle behöva anpassa sig och ändra på sig själv.

Jag skulle aldrig ändra på mig själv för att passa in någonstans, när jag vet att det finns ställen där jag passar in utan att behöva ändra på mig.

Får helt enkelt se hur denna saga slutar. För någon gång måste sidorna ta slut. Lyckligt eller olyckligt? Yo! 

   

Kommentarer
Postat av: Mackis

Nusse! Love you too =) Saknar alla utekvällar med er, eller mest förfesterna å tjejmiddagarna å grillningen på balkongen alla dåliga skämt och allt sånt, kan inte fatta att jag varit här ett halvår nu, det är helt sjukt... PUSS

Postat av: Anna

Hur e de med dig Sofi? Varför är/var du ledsen? hänt nått? kul att min bild kunde få dig o skratta iaf =) kram

2009-02-22 @ 16:03:15
URL: http://hottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback