musik

Har äntligen fått min musik från "förr" på min aktuella burk. Först låg den på pappas laptop, sen låg den på Roys laptop ett tag, sen när vi flyttade ihop för två år sen(!) så låg den på hans burk och nu fick jag tillbaka allting på min data. Ganska gammalt skit alltså! Bra skit!



Suttit och frossat i gamla minnen. Såsom hur alla låter med ordet "hate" påminner om hur gullig Roy kunde... okej kaaaan vara... ibland. Jag sa nämligen en gång för väldigt länge sedan att jag hatade honom, (ja, redan efter två månader i vårt förhållande kunde jag säga så) fast lite gulligt förstås och lite ledsamt, då skickade han alla låtar med ordet "hate" han hade till mig. Tihi!



Men dessa låtar slår allting! ...Okej, har flera favoriter men dessa betyder något extra för mig.

Och sen är de coola cokså!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback