mäniska goes au naturelle.

hej jag heter sötast och jag är en männsika. i och med att jag är en männsika så har jag förbestämda genetiska anlag som nästintill samtliga människor dras med. ett av de anlag jag iallafall besitter är håriga armhålor. ja, jag vet skit äckligt! men nu är det så. bara att acceptera.


min boobie gör hamburgare. så himla gott efter ett ovanligt svettigt pass.



när man kommer hem efter träningen så mår man så himla bra. just nu tränar jag en gång i veckan men har planerat att, när vädret och temperaturen tillåter att man kan ta sig från A till B utan en massa kläder, så ska jag börja träna minst tre gånger i veckan.

imorgon är den första av dagen sen tio dagar tillbaka som jag är ledig. då ska jag till läkaren och cheka mitt HB och sen till det bästa av allt! jag och mormor ska först luncha och sen på fotvård. det är så himla underbart. foten tar mer skada än man tror.












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback