ledig helg, gunde svan, "mode".

grattis anna, kan jag börja med att säga.

sen kan jag säga att jag inte förstår varför gunde svan Fortfarande får göra reklamer. han är gammal, ingen som är under trettio var vid minnenas fulla bruk (liten alltså) för att komma ihåg vad han har gjort. åkte han skidor ens, jag vet då inte! för mig är han gladiatorerna! basta!

jag hatar mode bloggar, speciellt såna som denna bild. folk tror att någon bryr sig. men ja, idag är jag en av dem och ja, jag tror att någon ömklig stackare kommer att bry sig. om inte annat kan man beundra min egen målade guldspegelram.





nä, nu ska jag spela lite innan det bär iväg till skolan och sedan iväg till nortan.

känns lite vemodigt varje helg jag är ledig. för då vill jag hitta på så mycket så att min lediga helg blir värsta inferniot av allting samtidigt. skulle egentligen innerts inne bara vilja sitta hemma framför datan(orn) i mjukisar, käka lösgodis, lyssna bra musik, äta pizza och gamea. menmen i nästa liv kanske.





Kommentarer
Postat av: Sara Löf - Coachen

Hej tjejen!

Vad kul att du fiskade reda på min lilla blogg. :D



Btw så tycker iaf jag att det var fint det du har på dig! :D

Postat av: Anna

Heej, lite seg på o svara men tack för grattandet :P synses på onsdag kanske!

2009-02-16 @ 20:55:06
URL: http://hottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback