*gömmer sig tyst i andra rummet*

Royan har hållt på och bygga ihop sin nya dat(or)a hela kvällen. Han skriker och svär för sig själv. Jag blir faktsikt lite rädd när han är på sånt humör. Men han tar mest ut sina aggresioner på stackars Lillen som iochförsig kanske skulle se it coming då hon tar alla Royans konstruktions grejer i munnen och springer iväg.

Var en riktigt lång dag i skolan idag och mitt under föreläsningen fick jag konstiga knivhugg i magen. Pågick ett bra tag och när jag beklagade mig för Corni så började hon genast att beklaga sig över sina hundra åkommer. Så jag smsade boobie som genast ringde och hörde hur jag mådde och att jag verkligen måste boka tid hos läkaren så fort som möjligt. Han frågade om jag fortfarande levde... tuss!

Om dat(orn)an fungerar ikväll innan han ska krypa ner bredvid mig i sängen så lovade han att vi skulle göra en sak. Men stopp och belägg! Detta sker endast om det garanterar mig användning av ett bola smycke. Ja, jag sa bola smycke!

Btw kan nämna att jag har en provmånad på lövfilm så ikväll har jag hamstrat Eddie Izzard så just nu ser jag lite suddigt pg av glädjetårar.

Sov sött och vakna inte blött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback