fettis!

Hade inga planer alls på att nämna fettisdagen, men nu blev det så, och så nu var det sagt.

Jag har varit döende sen...  tre veckor tillbaka eller kanske tillochmed sen jag hade semester i somras, som förövrigt var en helt snurrig semester. Kan bara säga att dagarna i Åre var höjdpunkten på hela förra året. 

Skolan har tokstressat mig, jobbet har tokstressat mig och min fina hälsa och mitt övriga liv har tokat i mitt huvud.

Det är inte ofta jag känner att jag har kontroll över vad som händer runt omkring mig. Tror att jag utåt sett uppfattas ha en ganska bryr(?)lös synsätt på livet. Men I promise you, min hjärna är i ständigt uppror över att saker svichar över mitt huvud och att jag inte fattar någonting.

Vill bara packa en väska och dra här ifrån. Bort från staden, bort från stressen och bort från mitt liv. Men baby får följa med och kissarna. Har alltid haft en dröm om Boden. Kommer ihåg när jag var runt tolv år och det enda målet jag hade i mitt liv var att komma bort från denna stad och till Boden.

Boden symboliserar det totala lugnet för mig. I Boden fanns även en massa stygga pojkar, innan det blev nedskärningar i försvaret. 

Nedan ser vi Bodil!





 


Kommentarer
Postat av: Mackis

Boden är SJUKT långt bort! Men fattar vad du menar, jag skulle vilja bo i Åre själv, blev så himla sugen när vi var å klampade runt med snöskorna. Vem var du där med föresten? Den här vintern? Men iaf, om du verkligen vill bort så borde du åka, det hjälper liksom, man börjar uppskatta sthlm igen =)

Postat av: sötast

Jag var där i somras med Royan jue. Var fett nice! Vi åt och drack gott varenda dag och även fast det var sommarpissväder så tog vi långa promenader och jag läste ut två böcker på en dag. Menmen jag resonerar att jag kan bo i sthlm när jag är ung och sen kan jag flytta för att aldrig återvända.

2009-02-24 @ 21:09:02
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback