kass kassa.

I min kassa idag kom det ett ungt good-looking par där tjejen var gravid. Jag tänkte på en gång att -Åh vad deras barn kommer att bli vackert! Tjejen var blond, smal och blåögd. Killen var lite sötsnygg, brunt hår och lång.

Sen kom jag på att... ääh jag tycker ju typ att ingen av dem är snygga. Men varför tycker jag då att deras unge kommer bli snygg? Svaret på det är att samhället säger att blond, blåögd och smal är attraktivt. Visst okej hon var nsygg men med den snyggfaktorn jag fick skulle hon lika gärna ha varit hon den där toppmodellen från Sydafrika som jag inte kommer på vad hon heter...

Jag gillar långa, coola, brunhårigt rock/skater killar.
Royan diggar brunettet med hängbrallor(typ).

Jomen vi passar bra ihop.

Hamburger-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback