frost.

Igår var ju dåra min födelsedag.

Började dagen med tre timmar i Skarpnäck för en ganska händelselös basgruppsdag. Begav mig sedan in till stan för att möta upp Sandra och Emilie vid Skanstull och leta reda på ett fik. På perrongen möte jag Roy som var påväg in i tunnelbanan med en påse bakom ryggen... Jag slog honom lite. (asså jag slog honom inte, jag säger bara att jag gjorde det. så ingen tror att jag slåss hela tiden)

Väll inne i fiket joinade Klara och Ronja oss. Anna kom lite senare direkt från skolan. Fikade och gosade gjorde vi.

På kvällen kom Mamma, Sven, Olle, Isak, Papa, Helene, Farmor, Mormor och Morfar för middag och tårta. 

Fick lite smått och gott och det tackar jag för. 

Fast den där Källargubben. Kan ju nästan tro att han har någon thing för mig lixom.



  

Kommentarer
Postat av: em

omg vem är källargubben?

Postat av: JENNY

nej va söt! :D

2009-12-08 @ 07:31:33
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback