Fredag innan julen.

Idag var det sista dagen i skolan detta år. Detta tiotal av år.

Har varvat ner efter skolans redovisning med P3 på svt2. Jag trodde Christer var en flintskallig småfet fyrtio-femtioåring. Men han är ju sötis...

Ikväll blir det Cornelias föreställning i Bagis och förande hemma hos moi samt utgång till Magenta.
Får se om deras dansgolv kan keep up med våra dansmoves.  

Åh, nu kommer Tingsek till studion! Cooooooooooooolt!

Imorgon ska jag åka bakispulka med mig själv... ska tvinga med Roy också. Jag älskar denna snö!
På söndag blir det julklappsbyte, lussbullebak och glöggande i Hallunda.   


I brist på annat så vill jag visa några bilder från kryssningen. 








 


Kommentarer
Postat av: MAILANS

Åhh vad skönt med lov! Det saknar jag för på universitetet får man inte jullov :(



Ha det kul ikväll!

Postat av: Maja

jag vill också ha snö! men i morgon är jag åter i sthlm så då får det väl bli lite pulka i maggan :)

2009-12-18 @ 22:02:33
Postat av: melinda

gud , as coool blogg :D

kolla gärna in i min och kommentera , din blogg har chans att bli veckans blogg :)

pussss !

2009-12-20 @ 23:32:20
URL: http://mmelindapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback