que? *höjt ögonbryn*

Kan iochförsig skylla min lilla förvirring på salladen jag äter. Misstänker nämligen att den är möglig... men god så jag fortsätter äta. Katterna rockar fett, startsidan som jag inte fattat är startsidan fören nu bajsar och att jag inte kan snacka skit med någon är anus. Sen har jag glömt bort vad de var för uppgift man skulle göra tills på fredag. Jaja.. bara jag inte dör en plågsam död så är jag nöjd. 

Har bestämt mig (på skoj, ingen behöver predrika tack!) att gå ner fem kilo på en betsämd tid. För nu när jag inte jobbar kväll varenda dag så är det lättare att komma in i någon sort träning och -bramat rutin. För jag funderade på det idag när jag satt i min lilla kassa att jag kommer inte ihåg vad jag åt i våras lr ens förra veckan. Jag kommer inte ihåg den där chokladbiten igår ens. Så det är inte direkt som att man förlorar något på att typ bara äta saker man tycker är tråkiga. Vad gör det om hundra år lixom?

Har letat lite efter ett skärp som jag såg på en kille härom dagen, asså att ge till min kille. Om jag hittar det lr bara något som liknar det som kommer jag att fria med den. Som ringen. Fast nu är det ett skärp istället. Var i alla fräger, ganska ljusa och flätat. Uuursnyggt!

Men den hitta jag på junkyard.se och den är också urläcker! men inte ens hälften som den jag såg... blääe!






  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback