I löööv you!

Ett vanligt telefonsamtal mellan S och R.

R: Ska jag handla något?
S: A, nåt jag kan blanda med.
R: 'suck' okej. Inget annat?
S: Ne. Jag tycker vi köper på thai ikväll.
R: A, det låter bra...
S: Eller orkar du laga något?
R: A fy fan.
S: Men då lagar du åt mig med va?
R: Det är såklart. Ta fram köttfärspåsen ur frysen bara.
S: Meeeen jag ligger i sängen.
R: Okej men då handlar jag typ kyckling eller nåt om inte du köpt den där billiga kycklingen på jobbet?
S: Nej det har jag inte... Jag orkade inte.
R: Okej jag förstår. Då ses vi snart då pussen. Pusspuss
S: jaja hejdå


Kommentarer
Postat av: <3 Sofi

Ja köpte red fusion på hemköp och stog i kö i 10min + blev packad som en sardin i T-banan för din skull för att ja älskar dig och nu snart ska ja laga god mat åt dig. sweet dreams (du sover).

2008-09-12 @ 16:34:30
Postat av: sötast

blev du packad!? drack du upp min sprit i tunnelbanan... blääääe! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback