dagens datum

   Jag har fått kritik över bloggens innehåll. Den ska tydligen vara tråkig och absolut inge intressant. Kritiken kommer från Cornelia så därför tänkte jag tillägna ett stycke till henne.

   Jag bytte kattlåda imorse så jag kom lite försent till Gullmars där Cornelia stod och väntade. Hon var lite butter efter att jag svoscha förbi henne in i tunnelbane vagnen och kvittrade "Corneliaaaaa hoppa in!". Hon hade träffat Ronja på Gullmars också... Påvägen till skolan så babblade vi lite om helgen och tjejmiddagen som går av stapel prick 1800 med anna, corni and ronja... och royan i kockförklädnad. Anledningen till middagen är att Cornelias bf är på kurs och Cornelia är avundsjuk. Så därför ska vi supa oss fulla och äta god mat. Som hämnd asså för att han är på kurs... Cornelia avslöjade en sak som jag garvade gott åt och säkerligen alla som lyssnade på vårt samtal. 

S: Royan fyller år snart! Då tycker jag att vi gör någe roligt allihopa!
C: Åååh!! När fyller han år?
S: 18 oktober.
C: Det är någon annan som fyller år då ocksååå... vem e det?!
S: Aa, jag vet men jag vet inte vem det är. Vet bara att det är någon som fyller år typ då.
   Vi satt och funderade i typ fem minuter. Sen utropar Cornelia...
C: Det är ju Blondinbella!!!!!
   Sofi dog. Lite inombords över att hennes kompis vet detta. Och lite för att jag skrattade.
Men sen kom vi(jag) på att det faktsikt är Annas bf som fyller år då. Typ den 24...?    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sooooofffiiii!!!

fy va dum du är!

hon fyller inte den 18 utan 21: eller 23:e ;)

2008-09-30 @ 17:22:17
Postat av: admin

jag är inte dum! jag har bara en humoristisk inställning till blondinbella... och jag skulle bra vilja veta vem som skrev de så jag kan mobba dig! :P haha!

2008-09-30 @ 17:29:44
Postat av: em

hahaha älskar erat sätt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback