tsiadg

Idag är det tisdag. Idag ska jag gå på en föreläsning, den första inför denna kurs. Sen ska jag jobba extra ikväll. Men innan jag jobbar så ska jag åka och köpa lite kurslitteratur. Dock endast två böcker, på Akademibokhandeln för jag måste ha de tills imorgon. Resten får jag senare. Allt som allt kommer den här kursen som är fem veckor lång kosta mig i kurslittertur cirka 1200 kronor. Känns fett värt!

Men sen på torsdag och fredag är jag "ledig". Men ska nog bara vara hemma och läsa igenom lite böcker. Jag ska faktiskt beställa de precis nu!!

Vad roligt! Det är en tant som går utanför fönstret som går i takt med min musik! Haha! Ser såå roligt ut!

Nää måste dra och möta Corni nu! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback