sjuk

Jag har ju vart sjuk hela helgen. Idag när jag vaknade klockan åtta som vanligt, en halvtimma innan jag går till förskolan så mådde jag pyton och gör det fortfarande för det var bara tjugo minuter sedan...

Jag skulle vara hemma idag om det inte var för att den här VFU:n (praktiken) självklart är obligatorisk. Om du missar så lite som en timma så måste du ta igen den en annan dag... Och en annan dag finns inte fören i typ vår. Så nu sitter jag här och beklagar mig över att jag är sjuk.

Så sjuk att mina ögon är helt glansiga, att jag mår illa, jag snorar så mycket att det har blivit för jobbigt att ta nytt papper varje gång jag ska nsyta mig, så sitter och snorar på samma papper (jag vet, det är jätte äckligt men jag bryr mig inte för jag mår pyton) pch så är det de där med utseendet. Ser ut som nån narkoman med fett hår, grå hy med med utslag, en röd näsa och jätte torra läppar.

Nä nu ska jag gå och leka med alla snoriga barn också! Yeah! ...jag kommer att dö. men inte fören jag kommer hem. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback