Klippklipp!



Ska klippa mig idag klockan tre på Maria Nila i Globen. Ska bli spännande. Var nämligen ett jäkla bra tag sen jag klippte mig hos någon sorts proffsfrisör. Lr dom är väll inte tokproffs men bättre än Gullmars iallafall...
Har iallafall funderat på att klippa nån avancerad frisyr, typ lugg och konstig våglängder och sånt.

Ikväll ska det bli sååå rooliiigt!! Myspys och party! Btw Grattis!!

Igår satt jag och skrev min gamla exemination för jag fick ...rest om man kan säga så på den här "nivån"? Hade varit dålig på att ange vilka källor jag använt mig av så nu satt jag och skrev efetr typ varje mening vart jag hade fått faktan ifrån. HA!

Sen åkte jag in till staden och fika me Km, Anna and Ronja. Sen Tvinga Ronja oss att springa omkring i en massa tråk butiker! Hon var riktigt frenetisk och trippade omkring överallt och prövade kläder osånadär jobbiga grejor... Vi andra lunkade långsamt och kutryggade efter, suckande och högt klagande. Har faen fortfarande ont i ryggen! Damn you!!

Nu sitter jag och dricker coca cola ur en aluminium burk, lyssnar på Veronica Maggio och spelar spindelharpan. 
Jag köpte min nuvarande data i slutet av augusti, gissa nu hur många gånger jag har spelat spindelharpan? 

1332 gånger. Jag är nere i beroende träsket... Om någon vet nåt mästerskap i spindelharpan, hör av dig! Kick ass is my shit!

Jag kan förklara en sak här för dig min älskade. Igår kväll frågade jag om du vill höra den finaste låten jag hört, varpå du svarade nej. Jag blev ledsen och hur mycket du än tjatade så vägrade jag säga vilken låt det var. Efter ett tag frågade du vad jag gör den 31 oktober. Jag sa att jag var upptagen och att jag inte "kom ihåg" med vad.
Detta sa jag bara för att den 31 oktober ska se Veronica Maggio på Nalen... Och jag frågade dig i förigår om du ville följa med, varpå du sa nej. 
Så grejen är att du hade glömt bort att jag frågat dig ifall du ville följa med. Och sen för att jag ska bli glad på dig så tänkte du fråga mig ifall jag ville gå och se henne... Jag genomskådade dig! 


kisskiss och ha en underbar helg!
måndagsbarn ;)


 


Kommentarer
Postat av: Cippie

Hej! ja det där med prislappar under skorna är sjukt.

hur blev håret? :)

2008-10-11 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback