fuldagen

Ja, jag är ful. Så är det bara! Ser iochförsig ut så här andra dagar också bara att idag känner jag mig fulis. Skulle helst vilja ligga hela dagen i sängen men måste ju till skolan och det första mötet med gruppen. Typiskt att den ska vara på min fuldag! Damn! Äh, jag äter choklad och har pluggat klart och lyssnar just nu på musik och mina kissar är tokkeliga och tokgulliga mot mig så dagen blir nog bra ändå.

Imorgon och på fredag ska jag nog gå till gymmet och sen på fredag ska jag till Skansen med mama, Olle, Emma, mormor och min lille skitkusin Amanda. Ska bli trevligt!

Den här veckan har och kommer jag inte få se så mycket av Roy... Lite skönt, eller asså inte skönt att inte träffa honom utan mer att då kan jag sitta framför datan och spela MIN musik hur högt jag vill och så kan jag skräpa ner så mycket jag vill och så kan jag titta på MINA tv-program och så kan jag plugga utan att bli störd av WoW.
Jag jobbade måndag och tisdag kväll och så jobbar jag denna helg som kommer dåra och Roy jobbar torsdag till söndag cirka 9.00-22.00 varje dag. Tussen! Men som jag ser det då så kommer jag få en fin födelsedagspresent!

Kisskiss nu men nu måste jag gå och göra mig mindre ful.


Kommentarer
Postat av: roy

Nja. Köper en Iphone cash för dom pengarna i italien. Och du e ite ful du är vacker som en vårblomma :) puss

2008-10-29 @ 13:05:57
Postat av: soffi

...aja om man är ful så förtjänar man ju faktsikt inte nånting. så jag förstår.

Postat av: roy

du ska få något fint och vackert.

2008-10-30 @ 15:25:43
Postat av: sötast

jag vill bara ha dig! för jag saknar dig "redan" efetr en dag och så såg jag precis på medium och jag är jätte rädd nu!! KOM HEM!!

2008-10-30 @ 23:03:50
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback