drama

Just nu håller jag på att tvätta. Jag gick upp vid klockan halv nio för då vaknade jag. Jag åt tre kiwi och två små yougurtar. Det är de där nya yougurtarna med en röd förpackning från yogi. Jätte goda!!
Igårkväll gjorde jag nåt som är min o roys nya grej. Twin peaks! Jag tycker det är bra och alla är jätte fina och snygga men jag tycker alla ser kreepigt snygga ut. Typ narkoman/våldtäktsmäns snygga ut... Undra om det liksom var looken år 1990? Man skulle se sliskigt snygg ut.
Det är nåt kontsigt tv program på trean just nu som jag bara hör musiken och alla skrik utav. Låter vääääldigt dramatiskt. Klockan är 0954 på en måndag så det måste väll vara nån gammal 80-tals serie. Alla tjejer skriker och alla killar grymtar... Äh vänta här nu! Nu skriker dom om att "jag trodde du var död!" "nej vi var inte döda det var blabla som lurade alla!" ääähh? que?!

Jag blev ruskigt sugen på att spela The sims!
Men nu ska jag nog försöka plugga lite... om jag orkar.

Bajsbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback