ajuste!

   Roy slutar inte fören klockan halv sju idag... Jag har suttit och väntat på att han ska komma hem nu i en halvtimme. Snyft! Saknar min Roooooy! (för jag är hungrig...)
   Det var hans födelsedag i lördags.
Jag har vart sjuk hela helgen. Blev troligtvis smittad av alla sjuka barn och personal förra veckan på förskolan.

   Men nu så tvättar och diskar jag, å så har jag dammtorkat och gosat och busat med kissarna och pluggat en massa och snutit mig ungefär tusen gånger och spelat spindelharpan och lyssnat på musik och sjungit litegranna.
Har även gjort ett evenemang på Fejjan! :P

   På fredag vill jag gå ut ifall Emilie fortfarande kan. Ska dock flytta Roys grejjor till Nortan då men om det bara är Emilie som vill/kan partaja så kan man ju alltid gå ut där.

   Bläää!! Vad äckligt det var en sak som barnen gjorde! Någon hade tagit med sig små klistermärken med glittriga motiv till förskolan. Så när jag gick in med två barn så började dom självklart att leka med dom där... Å ja! Jag avskyr klistermärken! Mest såna som sitter fast på golvet och sen på snoriga barn näsor och sen på kladdiga barn händer! Nämen serisöt jag fick panik! Det här är 1åringar som jag pratar om och varje gång de ens kom i närheten av mig med dom där uuuaaaaah äckliga sakerna så skrek jag och sprang åt andra hållet! Blääää!! Det är min absolut största fobi! Så nu vet alla vad jag absolut inte klarar av!   

   Om du någon gång ska utpressa mig så räcker det faen bara med att säga ordet klistermärke eller tejp eller plåsteeeer... Fy vad äckligt det är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback