sötast

Ska snart iväg till jobbet. Jag känner mig ganska sliten. Jag har en massa energi och känner mig lycklig men jag känner mig sliten när jag tänker på veckan som kommer.

Denna vecka var det inte så mycket i skolan förutom att läsa igenom alla böcker för att förbereda exeminationerna jag ska skriva. 
Denna vecka jobbade jag dock fyra dagar.

Nästa vecka ska jag inprincip skriva två exeminationer. Jag ska vara på förskolan måndag och tisdag. Jag ska jobba på måndagkväll. Jag ska ha PO dag på onsdag samt jobba på kvällen. På torsdag är första dagen jag kan sitta och skriva men sen på kvällen ska jag jobba. Fredag ska jag vara i skolan hela dagen. På lördag kan jag sitta och skriva hela dagen. På söndag ska jag jobba hela dagen. 

Veckan därpå kan jag sitta och skriva hela tisdagen och lite på måndagen. Jag ska alltså skriva två exeminationer på två heldagar och några timmar här och där... Får helt enkelt göra mitt bästa men jag har inte direkt höga förväntningar på mitt arbete. 

Sen som grädden på moset så fattar jag inte så mycket av det vi ska skriva...

Vad är det som gör att man utsätter sig för detta?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback