plugg

Nu är jag duktigt flicka och skriver på min sista exemination. Men inte just nu för just nu bloggar jag. Men jag sitter framför datan iallafall och det är bättre än att busa med katterna. Men jag tänkte blogga och säga att det är så tråkigt att skirva ett argumnetarnde tal så att jag tänkte sätta mig och betala räkningar istället... Men nu har jag bestämt mig för att skriva klart en här skiten och sen så kan jag få kasta pengar i sjön så mycket jag vill. 

Måste bara få säga att jag har färgat håret. Byebye! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! Vad duktig du är med ditt pluggande :) Har du färgat till nån annan färg eller bara färgat om det? O visst jag är "bara 20" men har alltid så svårt o bestämma mig för saker... men men ha de så bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback