how, who, when, why?

På lördag ska jag jobba extra. Det har egentligen ingenting med mitt dilemma att göra. Dilemmat är vad jag ska göra på lördagkvällen... Ska jag åka och gosa i Norrtälje? Ska jag gå ut med mina kära vänner? 

Ett argument är att jag gillar att gosa och så är jag pigg på Söndagen då jag måste plugga.
Ett argument är att alla går all in på Lördag. Det betyder att det kommer vara dimmigt, sent, skratt, gråt och inte bara för Sofi denna gång utan för alla. Och så kommer jag inte sakna mina bäbisar.

Men ett problem med att vara kvar ensam i Stockholm och hemma i helgen är att Royan åker på Fredagsmorgon och kommer hem Söndagkväll och så länge klarar jag mig inte utan sömn. Så om han åker så kommer jag att åka till Norrtälje bara för att få ligga nära honom.

Men annars får jag vill hitta någon annan. Så svårt kan det väll inte vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback