En helt vanlig lördag... maby.

Vaknade klockan kvart i tio och sedan tog det en lååång stund innan vi gick upp. Låg länge och pratade igår så vi var lute sega. Åt väldigt goda kokade ägg. Efter vår mys frukost med mackor och yougurt och ägg så sprang han ut med återvinningen. Var sååå roligt att se honom springa fram och tillbaka med sopor och återvinning. Han hade nämligen bara t-shirt på sig och det är kallt ute. Till och med Sessan som var ute då sprang och gömde sig när hon såg honom springa, för hon trodde han busade med henne...

Ikväll så blir det liksom typ ba lite partyparty. Jag ska åka direkt från jobbet, som vanligt. De riktiga och roliga festerna blir alltid den helgen jag jobbar... Jag kan redan nu avslöja vad jag ska ha på mig! :) Eller då blir det jue inge roligt sen... nää jag väntar nog tills alla ser. Mycket bättre!

Bara för att fortsätta på temat om min rädsla för det övernaturliga osv så kan jag säga att igår från kvart i tolv tills jag somnade med min Totte tryckt mot bröstet så var jag extra rädd. Det är jue faktiskt Allhelgonanatten snart... ikväll! 

Om Royan har sin elaka attityd mot mig inatt när jag, om jag inte är i ett fullemoln så kommer jag krypa ner hos Emilie så hon får hålla om mig och skydda mig. Emilie kan vara ganska aggresiv när hon vill så då kommer jag känna mig trygg. Roy skulle nog bara bajsa på sig och sen få hjärtattack men Emilie skulle slå dom!! 

Ha en heeeeeeeeemsk natt!! Moohahahahahahaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Klara

Daaa =P

Nusse stackare som är rädd, tur att du har katterna =) Hoppas ni har det kul ikväll, å lägg upp foton på din hemliga outfit efteråt! Vi "firade" lite halloween igår vad det nu är att fira...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback