24 goes chokladboll

Inomhus bort från snökaoset är det riktigt mysigt. Med en kopp te, chokladbollar och två superkeliga kissar. Men snart ska jag till jobbet... Det förtränger jag just nu och myser snart ner framför tv:n i min fleecemorgonrock och tofflor. Ja, det är måndag och ja, jag ska skirva på mina eximinationer men... Det är tråkigt och jag har redan kommit en bra bit på dem idag och så måste jag ju ladda inför jobbet.
 
Kollade på arlanda just nu och väldigt många flyg är inställda så men jag tror att det kommer hinna lugna isg inför torsdagen. Ska bli gosigt att åka bort. Hoppas bara att jag kan koppla bort all stress och bara vara där i nuet.
Jag ska tvinga Roy att köpa en fin present åt mig där... Jag har önskat mig ett par skor.
 
Idag är det en vecka och en dag tills Min dag. Men den kommer flyta ihop med alla andra dagar så det spelar ingen roll egentligen. Mama, papa, olle, emma, sven, helene and maby isak kommer hem till mig/oss då och så ska jag bjuda på tårta. Så mys kommer det bli iallfall.

Ska krypa ner i soffan nu för jag fryser och jag sov dåligt inatt och kommer att sova dåligt inatt också ifall Roy åker till Nortan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback