phuu

Vet inte riktigt vad jag ska skirva. Loggade mest in för att se att min blogg fortfarande är som den ska efter nån konstig omflyttning... fattar noll.

Just nu är jag helt besatt av Paramore. Å jag vet dom ska till Hultan å dit ska inte jag å det är synd. Längtar så till bilresan å till Arvika. Ska bliiiiii så roliigt!
Jag kom precis hem från jobbet efter att ha jobbat extra, helt ok då det är 100% hela dagen lång. Men katterna är som galna. Å då because att jag sov i Nortan i natt. Mina små skitgrisar!
Lalalalalalalaaa sessan är en skitkattskitkattskitkatt! Lalallaaa!! Middag på onsdag med linslusen. Funderar på att göra paj. Ronjas paj. Lr kanske en kattstek? Nä usch å fy för mig! Önskar att roy var här så att han kunde slå mig för den dumma kommentaren å sen slå katterna för att dom är ett pain in tha as!

Kan berätta att jag hittade denna otroliga hemsida
www.leilei.nu och har beställt denna otroliga klänning.

pusspuss å sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback