Paniiik!

Jag tittade precis in i min garderrob, lr mina garderober plus fyra stycken stora maxipåsar med kläder och fick lite granna panik. Pågrund av att jag ska börja plugga till hösten och då kommer den standarden jag levt det senaste året att gå upp i rök. Phoff!! Jag bara stod där och myste över alla gulliga klänningar, fina klojar och sexiga toppar, och så slog det mig. Aldrig mer. Det kommande fyra åren är jag en fattig lapp och dessa kläder är dom jag kommer att få leva med. För aldrig att jag skära ner på nåt annat som tex. katter, boende, maten(som förövrigt inte ens är nån utgift) lr för guds skull spriten. 

Sen när jag är fördigutbildad så har jag en inkomst lön på 20tusen. Yeah! (not). 5tusen mer än vad jag får nu, inte direkt nåt som jag kan se fram emot. Men min plan består. Gifta sig rikt!

This was for all you clothes in my closet! Peace out!

ps. idag har roy förhoppningsvis fått sin kamera. 

Kommentarer
Postat av: Erik

Grattis =) Själv tjänar jag ett par tusen mer än vad du kommer göra o min utbildning va en termin, samt att jag kan svära hur mkt jag vill på jobbet :-D

2008-07-19 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback