töntigt?

Vill bara klargöra för alla noobs varför man ser en ful tjej framför sig när man tänker på wow.

För det är inte så jävla glamoröst.

Att sitta i tex. kjol är fysikt omöjligt då den skär in i magen. Att ha en kjolkant in i magen i åtta timmar är inte skönt. Så det blir mjukisar. Samma sak med BH. Skär in och är allmänt obehaglig. Det ultimata är en sval morgonrock.

Att ha utsläppt hår är jävligt irreterande. Så därför har man en toffs mitt på huvudet så inget hår skymmer utsikten.

Att ha lösnaglar säger sig självt. Du trycker ner W och samtidgt 1 och 3. Därför har man helt enkelt inte snygga naglar.

Att ha smink är totalt värdelöst då man inte kan klia sig i ögat, inte bli för varm eller inte allmänt kan klia sig i ansiktet. Alltså ingen ide att ha smink.

Om man spelar ett tag så kommer spelandet även påverka vikten samt i vissa fall huden. Då man vill ha energi under spelandet så trycker man självklart i sig alla former av snacks samt samtliga former av söta drycker. Jag försökte själv trycka i mig en banan uner spelandet. Det gick bara inte. Apelsin går inte heller. Godis går.





Kommentarer
Postat av: em

Tror att erik vill bli tillsammans med dig nu din wownörd hahaha!!!

Postat av: sötast

haha! attans! synd att jag REDAN har en pojkvän och att erik är tillsammans med DIG...

2008-12-23 @ 14:02:32
URL: http://soffioffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback